Logo Sektor 3.0
BLOG

Co pomoże w tworzeniu treści? Autentyczność, forma, zaufanie.

Spis treści

Wraz z przyrostem internetowych treści można mnożyć pytania dotyczące twórców, contentu i odbiorców. Z perspektywy tych, co tworzą na pewno, można mówić o odpowiedzialności, z kolei patrząc ze strony zawartości z pewnością, ważna jest jakość. A na co uwagę zwraca odbiorca? Na pewno w odbiorze treści kieruje się swoimi potrzebami.

Influencer = autorytet?

W trakcie Festiwalu Sektor 3.0 Building Trust rozmawialiśmy z Olą Polak z Fundacji Platforma Innowacji, którą pytaliśmy o influencerów, odbiorców treści internetowych i produkty cyfrowe. Osoby o dużej liczbie odbiorców nadal cieszą się popularnością w sieci i bywają postrzegane jako autorytety. Ola Polak zwraca uwagę, że nie trzeba być wszechwiedzącym, a wystarczy być specjalistą w jednej wąskiej dziedzinie i ciekawie o niej opowiadać. Podobnie nie każdy content w sieci musi być poważny, czasem dzięki lekkiej formie zyskuje popularność i jest łatwiej przyswajalny.

Co nowego w cyfrowym świecie

By stworzyć coś nowego, przede wszystkim warto przyglądać się odbiorcom. To ich potrzeby powinny być kompasem, to one powinny wskazywać nam kierunek, w którym warto pójść. Można jako nowość zaprezentować na przykład wycieczki i zwiedzanie niedostępnych miejsc. 

VR z Notre-Dame w roli głównej może być dobrym przykładem, katedra pozostaje zamknięta, a wirtualna rzeczywistość daje przecież lepsze możliwości zwiedzania i podróży (nawet w czasie). O tym i innych wątkach rozmawialiśmy w trakcie Festiwalu Sektor 3.0 z Olą Polak. Zapraszamy do obejrzenia naszej rozmowy.

Z rozmowy z Olą Polak dowiesz się:

  • 00:15 Czy influencerzy nadal są istotni w szerokiej komunikacji?
  • 02:26 Czy za tworzeniem w sieci idzie odpowiedzialność?
  • 03:43 Czym powinien kierować się twórca treści internetowych?
  • 05:45 Czy w internecie powstaje jeszcze coś nowego? Czy wszystko już było?
  • 08:25 Czy kluczem do tworzenia produktów cyfrowych i treści są potrzeby odbiorców?
  • 11:20 Co w Twojej pracy ułatwia zaufanie?

Przeczytaj także:

UDOSTĘPNIJ
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Druk
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
AUTOR WPISU
PRZECZYTAJ TAKŻE
PRZECZYTAJ TAKŻE
  • Edukacja i praca
  • Komunikacja i marketing
  • Edukacja i praca
  • Sektor 3.0
  • Edukacja i praca
  • Edukacja i praca
NEWSLETTER
NEWSLETTER