Ułatwienia dostępu

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Co pomoże w tworzeniu treści? Autentyczność, forma, zaufanie.

blog-sektor30tiktok
Wraz z przyrostem internetowych treści można mnożyć pytania dotyczące twórców, contentu i odbiorców. Z perspektywy tych, co tworzą na pewno, można mówić o odpowiedzialności, z kolei patrząc ze strony zawartości z pewnością, ważna jest jakość. A na co uwagę zwraca odbiorca? Na pewno w odbiorze treści kieruje się swoimi potrzebami.

Wraz z przyrostem internetowych treści można mnożyć pytania dotyczące twórców, contentu i odbiorców. Z perspektywy tych, co tworzą na pewno, można mówić o odpowiedzialności, z kolei patrząc ze strony zawartości z pewnością, ważna jest jakość. A na co uwagę zwraca odbiorca? Na pewno w odbiorze treści kieruje się swoimi potrzebami.

Influencer = autorytet?

W trakcie Festiwalu Sektor 3.0 Building Trust rozmawialiśmy z Olą Polak z Fundacji Platforma Innowacji, którą pytaliśmy o influencerów, odbiorców treści internetowych i produkty cyfrowe. Osoby o dużej liczbie odbiorców nadal cieszą się popularnością w sieci i bywają postrzegane jako autorytety. Ola Polak zwraca uwagę, że nie trzeba być wszechwiedzącym, a wystarczy być specjalistą w jednej wąskiej dziedzinie i ciekawie o niej opowiadać. Podobnie nie każdy content w sieci musi być poważny, czasem dzięki lekkiej formie zyskuje popularność i jest łatwiej przyswajalny.

Co nowego w cyfrowym świecie

By stworzyć coś nowego, przede wszystkim warto przyglądać się odbiorcom. To ich potrzeby powinny być kompasem, to one powinny wskazywać nam kierunek, w którym warto pójść. Można jako nowość zaprezentować na przykład wycieczki i zwiedzanie niedostępnych miejsc.

VR z Notre-Damew roli głównej może być dobrym przykładem, katedra pozostaje zamknięta, a wirtualna rzeczywistość daje przecież lepsze możliwości zwiedzania i podróży (nawet w czasie). O tym i innych wątkach rozmawialiśmy w trakcie Festiwalu Sektor 3.0 z Olą Polak. Zapraszamy do obejrzenia naszej rozmowy.

Z rozmowy z Olą Polak dowiesz się:

  • 00:15 Czy influencerzy nadal są istotni w szerokiej komunikacji?
  • 02:26 Czy za tworzeniem w sieci idzie odpowiedzialność?
  • 03:43Czym powinien kierować się twórca treści internetowych?
  • 05:45Czy w internecie powstaje jeszcze coś nowego? Czy wszystko już było?
  • 08:25 Czy kluczem do tworzenia produktów cyfrowych i treści są potrzeby odbiorców?
  • 11:20 Co w Twojej pracy ułatwia zaufanie?

Przeczytaj także:

Newsletter
Dołącz do grona ponad 10 000 zaangażowanych subskrybentów i dwa razy w miesiącu otrzymuj nieodpłatnie nową dawkę wiedzy, inspiracji oraz technologicznych recenzji i porad od ekspertów i ekspertek programu Sektor 3.0.
Festiwal Sektor 3.0 już za
dni   
:
: