Ułatwienia dostępu
Dyrektor Generalna Microsoft w Polsce. Wcześniej CEO Siemens Sp. z o.o. Przedsiębiorczyni, orędowniczka nowych technologii i zrównoważonego biznesu. Propagatorka idei różnorodności i przywództwa włączającego. Autorka książki „Technologiczne magnolie”. Absolwentka Wydziału Handlu Zagranicznego SGH w Warszawie i Advanced Management Program IESE w Barcelonie.
Twórczyni i prezeska Fundacji Instytut Cyfrowego Obywatelstwa. Autorka książki “Wychowanie przy ekranie”. Pomysłodawczyni i współautorka pierwszego Ogólnopolskiego Badania Higieny Cyfrowej. Współautorka Kwestionariusza Samooceny Higieny Cyfrowej, narzędzia badawczo-edukacyjnego. Medioznawczyni, badaczka i działaczka społeczna. Ekspertka zespołu ds. edukacji Komitetu Dialogu Społecznego KIG. Członkini Rady Programowej Fundacji Orange. W poprzednich latach ekspertka Ministerstwa Cyfryzacji ds. Bezpieczeństwa Dzieci i Młodzieży w Internecie, członkini Parlamentarnego Zespołu ds. Cyberbezpieczeństwa Dzieci oraz wiceprezeska Fundacji Dbam o Mój Zasięg. Pierwszych kilkanaście lat związana zawodowo z firmami z branży internetu i nowych technologii. Autorka projektów edukacyjnych i naukowych oraz licznych publikacji z obszaru wpływu nowych technologii na społeczeństwo. Umieszczona na liście 100 Kobiet Roku 2022 przez magazyn Forbes Women.
Superbelferka, laureatka konkursu dla nauczycieli języka angielskiego – Pearson ELT Teacher Award 2017, autorka publikacji i warsztatów dla nauczycieli, m.in. w projekcie „Lekcja: Enter”. Trenerka w programie Asy Internetu. Prowadzi na Facebooku fanpage „Gamifikacja Edu” poświęcony grom i gamifikacji w edukacji. Absolwentka kierunku User Experience Design na SWPS w Katowicach. Specjalistka do spraw marketingu w Future Processing Healthcare.
Współzałożycielka Dare IT – firmy wpływającej na biznes, która każdego roku pomaga setkom kobiet i przedstawicieli mniejszości w wejściu do branży technologicznej. Twórczyni programów nauczania opartych na doświadczeniu – koncepcji opracowanej we współpracy z Golub Capital Social Impact Lab Uniwersytetu Stanforda. Doradczyni Fundacji im. Stefana Batorego, której celem jest wspieranie rozwoju otwartego, demokratycznego społeczeństwa w Polsce za pomocą technologii informacyjno-komunikacyjnych. Doktorantka w programie ICT & Psychology. Zaprojektowała ponad 30 produktów cyfrowych i jest zdecydowaną zwolenniczką technologii sprzyjających włączeniu społecznemu. Aktywnie dzieli się wiedzą, występując zarówno jako wykładowczyni, jak i prelegentka na konferencjach. Absolwentka między innymi EM Strasbourg Business School, SGH w Warszawie oraz Harvard Online Business School.
Prezeska Fundacji Zwolnieni z Teorii. Wielokrotnie nagradzana w konkursach, m.in w Forbes 30 under 30 Europe, finalistka Nagrody Polskiej Rady Biznesu im. Jana Wejcherta, absolwentka Szkoły Głównej Handlowej oraz Universität St. Gallen w Szwajcarii. Ukończyła elitarny program Leadership Academy for Poland. Wyróżniona przez Ashokę jako jedna z wiodących przedsiębiorczyń społecznych na świecie, tytułem Ashoka Fellow. Uznawana za jedną z najbardziej obiecujących kobiet biznesu działającą w branży edukacyjnej za co została wyróżniona w projekcie „Jutronauci” Gazety Wyborczej. Ekonomistka, specjalistka w zakresie rynku pracy, perspektyw zawodowych młodych ludzi oraz kobiet w biznesie.
Z branżą digital związana od 16 lat, początkowo tworząc i rozwijając serwisy internetowe, m.in. Wprost.pl, Newsweek.pl, Forbes.pl.
Od 2012 na stanowiskach kierowniczych w obrębie obszarów komunikacji marketingowej, PR, zarządzania relacją z klientem, budowania strategii B2B na rynku mediów. Jako Head of Knowledge Network wspiera realizację strategii firmy Ringier Axel Springer Polska wdrażając programy wiedzowe podnoszące kwalifikacje pracowników i budujące przewagę konkurencyjną na rynku. Od kilku lat tworzy największy na rynku mediowym program edukacyjny „Impact Academy” oraz Akademię Dziennikarską wyspecjalizowaną w dedykowanych ścieżkach rozwojowych dla redakcji. Zasiada w Zarządzie Fundacji Digital Poland, gdzie odpowiada za współpracę międzynarodową.
Prezes Fundacji Orange i Przewodniczący Komitetu Dialogu Społecznego Krajowej Izby Gospodarczej.
Doświadczona menedżerka projektów, zespołów i organizacji, a także ds. zarządzania wiedzą. Studiowała językoznawstwo, zarządzanie oraz finanse i bankowość. Mentorka i założycielka startupów z dziedziny EduTech. Konsultantka narzędzi psychometrycznych, coach, trenerka. Autorka publikacji z dziedziny zarządzania w organizacjach pozarządowych, budowania relacji z biznesem, zrównoważonego rozwoju i innowacji. Zrealizowała liczne projekty edukacyjne, w Polsce i za granicą (m.in. w Afryce), włączając się w działania na rzecz równego dostępu do wiedzy. Wyróżniona tytułem Ambasadora Przedsiębiorczości Kobiet. Kultywuje interdyscyplinarność, stale poszukuje nowej wiedzy i doświadczeń z różnych dziedzin (muzyka, literatura, ekonomia, historia, zarządzanie, nowe technologie). Uwielbia pracę z ludźmi i dla ludzi.
Wykładowczyni Roku Szkolnictwa Wyższego w Holandii w 2016 roku. Prestiżową nagrodę Comenis Award postanowiła wykorzystać na rozwój projektów pilotażowych dotyczących futures literacy czyli aktywnego wyobrażania sobie alternatyw przyszłości, w celu tworzenia strategii działania. W 2018 roku została Przewodniczącą UNESCO ds. Futures Literacy w Szkolnictwie Wyższym. Oprócz prowadzenia badań i praktyk dydaktycznych, doradza i szkoli personel organizacji takich jak FutureWomenX, UNESCO, UNFCCC, ClimateKIC, FORMS, ONZ, Copenhagen Institute for Futures Studies i Oxfam. Projektuje, opracowuje i prowadzi tzw. Laboratoria Futures Literacy zajmujące się procesami tworzenia wiedzy w ramach inteligencji zbiorowej na całym świecie, stawiające fundamentalne pytania dotyczące przywództwa, migracji, zmian klimatycznych i technologii. Jest Future Fellow w Hawkwood College i członkinią komitetu sterującego Futures Oriented Museum Synergies.
Autorka książki „Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne” oraz konsultantka strategii uczenia się, koncentrująca się na włączaniu metod behawioralnych w interwencje edukacyjne. Ukończyła studia magisterskie w zakresie Technologii Systemów Instruktażowych na Indiana University, jest adiunktem w Minneapolis College of Art and Design oraz posiada tytuł Mistrza Gildii Edukacyjnej (Learning Guild Guildmaster).
Autorka książki „Projekt zmiana – od frustracji do satysfakcji z pracy w szkole – warsztatownik”, blogerka, mówczyni TEDx. Absolwentka Leadership Academy for Poland. Wieloletnia dyrektorka szkoły z mocą zmieniania świata, twórczyni Flagowej Szkoły Microsoft. Współautorka i koordynatorka projektu Pracowni Aktywnego Korzystania z Technologii. Założycielka Akademii Przywództwa Edukacyjnego, współinicjatorka platformy EduLab oraz ogólnopolskiego ruchu #wiosnaedukacji. Współtwórczyni #ProjektZMiana (www.projektzmiana.com). Jutronautka 2022 według Gazety Wyborczej.
Były dziennikarz radiowy i telewizyjny, autor książek. W latach 2016 – 2019 redaktor naczelny Business Insider Polska, serwisu biznesowo-informacyjnego, który w ciągu 3 lat od pojawienia się na rynku stał się drugim najpopularniejszym serwisem biznesowym w Polsce i pierwszym z rodziny Business Insidera w Europie. Pracował m.in. w Radiu TOK FM, jako zastępca redaktor naczelnej i szef informacji. Przez 6 lat był związany z TVN24, gdzie prowadził serwisy informacyjne i magazyn „Polska i Świat”. W 2005 roku został nagrodzony przez miesięcznik „Sukces”. Nagrodę „Byk Sukcesu” odebrał w kategorii Debiut Roku. Autor książek: „Szlag mnie trafił”, „Najlepszy. Gdy słabość staje się siłą”, „Trzy mądre małpy”.
Simon pracuje w dziale Customer Success w LinkedIn od prawie 6 lat, obecnie jako Customer Success Manager na Wielką Brytanię i Irlandię, z zespołem opiekującym się dużymi klientami korporacyjnymi. Zanim dołączył do LinkedIn, przez dziesięć lat pracował w dziale L&D, robiąc wszystko, od wprowadzania do pracy, kursów dla liderów, wdrożeń LMS, po kursy e-learningowe. Doskonale rozumie znaczenie nauki i jej wpływu na działalność firm. Pomagał największym firmom na świecie wprowadzać model uczenia na żądanie. Sam otrzymał nawet nagrodę za największą liczbę godzin spędzonych na nauce, zapoznając się z ponad 125 godzinami kursów na platformie LinkedIn.
Pracuje w Google jako Associate Product Marketing Manager, gdzie odpowiada za prowadzenie globalnej inicjatywy Grow with Google w Polsce. W ostatnich 4 latach tworzył i zarządzał programami rozwojowymi: „Umiejętności Jutra”, „Projektanci Innowacji” czy „Rozwiń Karierę z Google Cloud”, które pomogły ponad 20 tysiącom osób w rozwoju ich kariery, firm oraz znalezieniu nowej pracy dzięki zdobyciu nowych kompetencji cyfrowych z obszarów: digital marketing, cloud computing oraz creative problem solving. Przeprowadził ponad 20 warsztatów z Design Thinking & Ideation pomagając NGOs, firmom oraz studentom generować pomysły na nowe inicjatywy, usprawniać istniejące produkty i programy. Prowadzi również gościnne wykłady dla licealistów nt. kompetencji przyszłości i zmian zachodzących na rynku pracy.
Dyrektor Programowy w Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności gdzie tworzy i nadzoruje realizacje programów w obszarach edukacji, wolontariatu, wsparcia NGO oraz nowych technologii. Jest absolwentem: wydziału prawa KUL, programu MBA – na Międzynarodowej Szkole Zarządzania im. L. Koźmińskiego, studiów podyplomowych Integracja Europejska oraz CSR. Był stypendystą The Johns Hopkins University. Związany z trzecim sektorem od ponad 20 lat (m.in. twórca Fundacji OIC Poland, inicjator i członek Rady Fundacji Rozwoju Wolontariatu, Fundacji Akademia Organizacji Obywatelskich). Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dla biznesu (m.in. zasiadał o organach spółek handlowych w tym dużych korporacji). Szczególnie bliskie są mu przedsięwzięcia realizowane na rzecz społeczności lokalnych i we współpracy biznesu z NGO. Pomysłodawca Programu Nowe Technologie Lokalnie.
„Pani od haeru”, ma wieloletnie doświadczenie w rekrutacji: znajdowała talenty do projektów, organizacji pozarządowych, start-upów i korporacji (również jako headhunterka). Od kilku lat – jako HR partnerka dla biznesu – skupia się na budowaniu kultur organizacyjnych sprzyjających rozwojowi firm i pracowników. Wierzy, że udana rekrutacja może być początkiem pięknej, wieloletniej przyjaźni.
Dziennikarz radiowy i specjalista ds. komunikacji oraz nowych technologii w organizacjach pozarządowych. Związany z Programem Sektor 3.0 (FRSI i PAFW), gdzie działa jako redaktor bloga i prowadzący rozmowy w Podcaście Sektor 3.0. Fan opowiadania historii, lokalny animator kultury.
Z wykształcenia polityk społeczny, z pasji – promotorka kreatywnego korzystania z Internetu. Na co dzień pracuje jako programistka, a po godzinach wspiera organizacje społeczne w wykorzystywaniu nowych technologii w działaniach społecznych. Z sektorem NGO związana od ponad 10 lat. Pomysłodawczyni TuDu.org.pl – pierwszej w Polsce platformy crowdsourcingowej dla trzeciego sektora oraz LeverBasic.pl – testu kompetencji miękkich. Do 2020 r. koordynatorka Programu E-wolontariatu w Fundacji Dobra Sieć i portalu E-wolontariat.pl. W wolnych chwilach na ZrobTowInternecie.pl opowiada, w jaki sposób Internet może ułatwiać codzienne życie.
Rozwija sprzedaż i współpracę z kluczowymi klientami No Fluff Jobs jako Head of Strategic Sales. Od ponad 15 lat zajmuje się dostarczaniem działom HR rozwiązań rekrutacyjnych najlepiej dopasowanych do ich potrzeb. Wcześniej współpracował z takimi markami jak Pracuj.pl czy Goldenline. W wolnym czasie trenuje kolarstwo.
Pionierka zdalnej współpracy i główna ewangelistka w firmie Miro. Shipra wierzy, że uwzględnienie wszystkich głosów w twórczym procesie, daje w efekcie lepsze rozwiązania niż jakakolwiek osoba mogłaby osiągnąć w pojedynkę. Jako liderka w zakresie współpracy i pracy zespołowej uczy zespoły prowadzenia integracyjnych, angażujących i produktywnych warsztatów.
Doktorka socjologii i antropolożka kulturowa od ponad piętnastu lat pracująca w branży IT. Aktualnie w roli Chief Growth Officer w Monterail, firmy tworzącej oprogramowanie dla klientów z całego świata. Ekspertka fundacji Instytut Cyfrowego Obywatelstwa. Prowadzi zajęcia i wykłady na uczelniach, działa jako mentorka w programach dla start-upów oraz wspierających rozwój kobiet w branży IT. Zainteresowana tematyką wpływu nowych technologii na człowieka i społeczeństwa oraz praktykami ograniczającymi ich negatywne skutki, autorka publikacji naukowych i popularyzatorskich na ten temat.
Microsoft Polska
Autorka i realizatorka programów szkoleniowo-rozwojowych skierowanych do oświaty, entuzjastka edukacji cyfrowej. Specjalizuje się w tematyce związanej z wdrażaniem innowacyjnych metod nauczania oraz propagowaniu metodyki kształcenia zdalnego i hybrydowego. Propaguje w Polsce edukacyjną moc Minecraft Education w kształtowaniu kompetencji 4K i nauczania przedmiotowego. W Microsoft wspiera rozwój rynku edukacji na poziomie K12.
Dziennikarka, podkasterka i prowadząca wydarzenia i dyskusje, specjalistka od pogłębionych rozmów. W swojej pracy skupiona przede wszystkim na tematach oscylujących wokół psychologii, wellbeing oraz przyjemności (uwielbia pisać o podróżach, jedzeniu, seksie i sztuce). Autorka artykułów dla gazet i magazynów lifestylowych, kulinarnych i podróżniczych. Aktualnie pracuje dla Gazeta.pl. i tworzy podcast „Sharing is Caring”. Twórczyni ogólnopolskiego projektu konferencji „Kobiety wiedzą co robią” i Instytutu Dobrego Życia. Stała ekspertka Dzień Dobry TVN w zakresie wellbeing, prowadzi dla Miasta Kraków cykl spotkań (po)wolne soboty w Pałacu Potockich, gdzie przybliża Krakowianom czym jest dobre życie. Przez wiele lat związana ze światem kultury i sztuk wizualnych.
Prezes Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, specjalizuje się w metodologii szkoleń i zarządzania projektami. Od 2008 roku kierował działaniami szkoleniowymi realizowanymi przez FRSI w ramach Programu Rozwoju Bibliotek. Ma doświadczenie pracy w instytucjach publicznych (Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli) i organizacjach pozarządowych (Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej). Jako ekspert Rady Europy uczestniczył w programach realizowanych przez tę organizację w latach 1995 – 2005, głównie na Bałkanach. Od 2005 działał jako niezależny ekspert, świadcząc usługi w zakresie analiz i badań społecznych, opracowywania projektów, szkoleń i zarządzania projektami dla firm, organizacji pozarządowych i instytucji publicznych. W latach 2006 – 2008 zarządzał dużymi projektami szkoleniowymi realizowanymi przez UNDP i Delegację Komisji Europejskiej dla służby cywilnej.
Dyrektorka Kultury i Rozwoju Orange. Od 2018 roku kieruje komunikacją wewnętrzną i odpowiada za rozwój kompetencji w firmie. Członkini Rady Szerokiego Porozumienia na rzecz Umiejętności Cyfrowych w Polsce. W latach 2015-2020 prezeska Fundacji Orange, działającej na rzecz nowoczesnej edukacji dzieci i młodzieży oraz wyrównywania szans społecznych. Wieloletnia Przewodnicząca i Członkini Zarządu Forum Darczyńców w Polsce, zrzeszającego największe organizacje pozarządowe, które realizują swoją misję na rzecz dobra wspólnego, zgodnie z wysokimi standardami działania. Wierzy, że kluczem do sukcesu organizacji jest kreatywność i zaangażowanie pracowników oraz wykorzystanie potencjału nowych technologii, by wydobywać z nich to, co najlepsze dla ludzi. Promotorka różnorodności w biznesie, korporacyjnych rebeliantów, pełna entuzjazmu i pomysłów liderka programu zmiany kultury organizacyjnej w Orange.
Ekspertka, ewangelistka oraz twórczyni społeczności w obszarze sztucznej inteligencji, specjalizująca się w zakresie przetwarzania języka naturalnego i dużych modeli językowych. Autorka podręcznika „GPT-3: The Ultimate Guide To Building NLP Products With OpenAI API”, stanowiącego wprowadzenie do budowania produktów w oparciu o model GPT-3, model generujący tekst, pokrewny do popularnego modelu ChatGPT. Obecnie zajmuje się ewangelizacją dużych modeli językowych we współpracy z Cohere jako Developer Relations Lead.
Student medycyny, prezes Wydawnictwa Ogarnięcia oraz twórca Wyciskarki Potencjału, czyli największego w Polsce projektu promującego stypendia i inne możliwości rozwoju dla młodzieży. Jest również aktywny w mediach społecznościowych, nabijając milionowe zasięgi każdego miesiąca. Za swoją działalność znalazł się na rankingu Forbes 25 Under 25 i Nieprzeciętni 2022.
CEO w AI Flavours, firmie robiącej edukacyjny content marketing o sztucznej inteligencji dla firm i startupów deeptech. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę zdobytą w wieloletniej pracy jako naukowczyni i praktyczka, posiadająca na swoim koncie publikacje, zgłoszone patenty oraz skomercjalizowane produkty bazujące na AI. Wyróżniona w zestawieniu Top 100 Kobiet w AI w Polsce. Członkini Rady Doradczej w organizacji AI for Global Goals.
Wynalazca Learning Battle Cards, autor książki „Projektowanie efektywnych szkoleń”, prezes Zarządu OSI CompuTrain. Matematyk z wykształcenia. Od ponad dwudziestu lat zajmuje się zawodowo stosowaniem technologii w uczeniu osób dorosłych. Projektuje rozwiązania dla edukacji cyfrowej – aplikacje mobilne, platformy e-learning, interakcje i cyfrowe treści szkoleniowe. Ambasador EPALE, ekspert w przedsięwzięciach Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, Sektorowej Rady Usług Szkoleniowych i PARP. Współzałożyciel learn-tanku XY Learning Team, który z czasem przerodził się w firmę Learning Battle Cards dostarczającą swoich narzędzi w ponad 50 krajach świata. Obserwator i entuzjasta zmian cywilizacyjnych. Poszukiwacz koncepcji i podejść dotyczących rozwoju człowieka.
Psycholożka, pedagożka, psychoterapeutka terapii poznawczo-behawioralnej w trakcie certyfikacji, menedżerka z doświadczeniem w pracy nad rozwojem kompetencji zawodowych i osobistych. Promotorka programów wsparcia psychologicznego, wellbeingu oraz kompetencji cyfrowych i sztucznej inteligencji. W Ringier Axel Springer, zajmuje się projektowaniem kompleksowych rozwiązań wspierających rozwój pracowników w zakresie szkoleń specjalistycznych, mental health oraz diversity&inclusion. Pracuje z klientami indywidualnymi, ze środowisk korporacyjnych oraz organizacji systemowych. Stawia na zróżnicowane sesje wspierające rozwój każdego człowieka. Bardzo mocno wierzy w możliwości ludzi. Zwolenniczka dbania o świadomość zdrowotną i kondycję psychofizyczną pracowników.
Profesor w Zakładzie Kultury Współczesnej UW oraz w Centrum Badania Ryzyka Systemowego. Wykorzystuje narzędzia semiotyki by zrozumieć, jak za pomocą opowieści ludzie nadają sens rzeczywistości. Pisuje regularnie w „Tygodniku Powszechnym”, a czasami też w innych miejscach. Jest autorem kilku książek, między innymi wydanej niedawno „Naprawić przyszłość. Dlaczego potrzebujemy lepszych opowieści, żeby uratować świat”. Ciekawymi odkryciami na bieżąco dzieli się na blogu mitologiawspolczesna.pl.
Od 2008 roku specjalizuje się w analizie, specyfikowaniu, badaniach i projektowaniu produktów i usług cyfrowych, od małych aplikacji mobilnych, po duże systemy informatyczne. Z jego usług korzystają start-upy, organizacje pozarządowe oraz dojrzałe firmy z Polski, Europy Zachodniej oraz Skandynawii. Od 2016 roku rozwija działalność badawczo-projektową pod marką „Nowy”. Wspólnie z zespołem doświadczonych specjalistów z obszaru badań społecznych, projektowania produktów i usług oraz informatyki, realizuje projekty systemów oraz aplikacji, jak również, prowadzi badania użyteczności oraz analizy istniejących systemów, w celu ich późniejszego usprawnienia. Pomysłodawca i główny koordynator konferencji WUD Silesia (World Usability Day Silesia), którą tworzy od 2010 roku.
Zajmuje się promocją dobrych idei w Internecie. Strateżka i trenerka komunikacji. Dyrektorka komunikacji Fundacji WOŚP na urlopie wychowawczym. W Fundacji WOŚP zajmowała się przede wszystkim szeroko pojętą komunikacją w Internecie, fundraisingiem online, nowymi technologiami. #GirlBoss agencji Láska nebeská, gdzie współpracuje z licznymi organizacjami pozarządowymi, którym doradza i szkoli w zakresie komunikacji internetowej, employer brandingu w NGO i nowych technologii w działaniach HR. Razem z zespołem zdobywczyni PRotona, 13 nagród w konkursie Złote Spinacze, 3 nagród Effie oraz wyróżnienia Golden Arrow. Z wykształcenia i zamiłowania filozofka i socjolożka.
Uznana za jedną z Top 25 Polskich Liderek LinkedIna. Marketerka, przedsiębiorczyni i wykładowczyni akademicka z ponad 10-letnim doświadczeniem. W branży kreatywnej zaczynała pracując w kilku agencjach marketingowych, by po kilku latach otworzyć własny biznes, który wkrótce świętować będzie swoje siódme urodziny. Szkoli, audytuje i buduje strategie komunikacji zarówno dla marek personalnych, jak i firmowych. Współpracowała już m.in. z Jeronimo Martins Polska, Kino Polska S.A., mBankiem czy TVN. Od kilku lat prowadzi projekt pod hasłem Niby-Prasówka, dzięki któremu dzieli się wiedzą z zakresu szeroko pojętego marketingu i PR-u z wirtualną społecznością liczącą ponad 12 000 osób.
Od ponad 20 lat działa na styku sektorów pozarządowego, publicznego, biznesowego i akademickiego. Ekspertka CSR, komunikacji społecznej i fundraisingu. Autorka artykułów prasowych, wykładowczyni, mentorka i trenerka. Jedna z założycielek fundacji Kosmos dla Dziewczynek, absolwentka i członkini Rady Szkoły Liderów, wieloletnia prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu, była rzeczniczka prasowa Amnesty International. Inicjatorka wielu grup i projektów dla kobiet. Uwielbia nowe technologie.
Hei-Yue Pang jest Senior Menagerką w INCO, globalnej organizacji non-profit, której celem jest budowanie nowej, zrównoważonej środowiskowo i odpowiedzialnej społecznie gospodarki. INCO wspiera innowacyjne firmy w celu maksymalizacji ich społecznego wpływu oraz podnosi kwalifikacje różnych osób, aby mogły osiągnąć pełny potencjał. W czasie swojej pracy w INCO, Hei-Yue prowadziła globalne programy edukacyjne mające na celu podniesienie kompetencji potrzebnych na rynku pracy w zakresie technologii i zrównoważonego rozwoju. Obecnie prowadzi program certyfikacyjny Green Digital Skills, który wyposaża uczniów z ponad 100 krajów w wiedzę i umiejętności pozwalające na tworzenie zrównoważonych rozwiązań cyfrowych i budowanie przyszłościowych karier, które mogą pozytywnie wpłynąć na rozwijające się, ekologiczne gospodarki.
Z wykształcenia socjolożka, od 8 lat związana z trzecim sektorem, a wcześniej z branżą badawczą. Była prezeską Fundacji BNP Paribas, członkinią zarządu Forum Darczyńców w Polsce oraz prowadziła fundraising w ogólnopolskim Programie Projektor. Obecnie odpowiada za pozyskiwanie funduszy w Forum Dialogu. Wspiera też inne organizacje w zakresie fundraisingu i relacji z biznesem. Prowadzi bloga Czule czuję – przestrzeń poświęconą budowaniu czułości dla siebie i oswajaniu tematyki zdrowia psychicznego.
Senior Marketing Manager w warszawskim biurze Google od 12 lat pomaga Polkom i Polakom wykorzystywać najnowsze technologie do rozwoju kariery i biznesu. Twórca programów edukacyjnych „Projektanci Innowacji”, „Firmy Jutra” i „Umiejętności Jutra”, w których kompetencje cyfrowe rozwinęło ponad 40 tysięcy osób. Wiedzę w obszarze technologii i marketingu zdobywał na Uniwersytecie Jagiellońskim, University College London, Wharton School oraz na projektach w Dolinie Krzemowej. Wierzy, że dzięki kompetencjom cyfrowym każdy ma szansę zbudować lepszą przyszłość dla siebie. Prywatnie – kocha żonę Kasię, córkę Oliwkę, synka Kubę i góry – najchętniej w pakiecie.
Od ponad 15 lat związany z branżą e-learningową. Lider zespołów zajmujących się wdrażaniem efektywnych rozwiązań z zakresu zdalnej edukacji, performance support, grywalizacji, blended learning. Instructional Designer, konsultant, wykładowca i prezenter z zakresu nowych technologii i ich zastosowania w edukacji. W Amazon odpowiedzialny za projektowanie i implementacje rozwiązań i narzędzi e-learningowych.
Psycholog organizacji i zarządzania. Ukończyła także studia magisterskie z ekonomii, specjalność marketing. Pracuje na Wydziale Psychologii Uniwersytetu SWPS w Sopocie, gdzie kieruje Zakładem Psychologii Organizacji i Marketingu, a także pełni funkcję Prodziekana ds. studenckich. Współpracuje z otoczeniem biznesowym i uczestniczy w projektach doradczych z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim i marketingu dla różnych firm. Jest współzałożycielką spółki spin off Uniwersytetu SWPS – C-Future – która zajmuje się diagnozowaniem i rozwojem kompetencji w branży IT. W pracy badawczej szczególnie interesuje się różnymi kontekstami przetwarzania informacji – w komunikacji marketingowej, rzeczywistości wirtualnej czy procesach uczenia się (np. uczeniu utajonym). Jest redaktorką książki „HR w IT”, która powstała we współpracy z No Fluff Jobs i która zawiera opis najnowszych praktyk i narzędzi używanych przez zespoły HR w firmach IT.
Profesorka Akademii Leona Koźminskiego, doktorka habilitowana w dziedzinie nauk o zarządzaniu. Doktoryzowała się w zakresie filozofii sztucznej inteligencji w Instytucie Filozofii UW. Obecnie jest Prorektorką ds. Współpracy z Zagranicą oraz ESR w Akademii Leona Koźmińskiego. Od 2016 prowadziła badania w Massachusetts Institute of Technology w Bostonie. Absolwentka The New School for Social Research w Nowym Jorku, gdzie uczestniczyła w badaniach dotyczących tożsamości w rzeczywistości wirtualnej, ze szczególnym uwzględnieniem Second Life. Aktualnie Research Fellow w American Institute for Economic Research. W 2022 rozpoczęła współpracę z Labour and Worklife Program na Harvardzie. Interesuje się rozwojem sztucznej inteligencji, przetwarzaniem języka naturalnego, uczeniem maszynowym, robotami społecznymi i technologiami ubieralnymi.
Autor pucek.com – newslettera i twórca społeczności ekspertów budujących firmy i produkty technologiczne. Angel Investor (Ramp Network, Vue Storefront, TechTree.dev, ElevenLabs). Założyciel syndykatu aniołów biznesu Forward Operators. Wcześniej odpowiedzialny za globalną strategię digitalizacji (IKEA) oraz ex. Chief Digital Officer (IKEA Poland). Ukończył Executive Education w Stanford Graduate School of Business w zakresie Zarządzania Strategicznego oraz Disruptive Strategy z Harvard Business School.
Młoda twórczyni, fotografuje, nagrywa relacje filmowe, projektuje graficznie. Działa w 3 sektorze wpierając kreatywnie organizacje pozarządowe. W fundacji TEAM Teatrikon pracuje przy projektach ogólnopolskich i międzynarodowych. Aktualnie studiuje design w School of Form na Uniwersytecie SWPS. Jest stypendystką stowarzyszenia Talenty. Wolny czas spędza na podróżowaniu, tańcu i gotowaniu.
Redaktor bloga Sektor 3.0. Z wykształcenia dziennikarz i kulturoznawca, od 13 lat zawodowo związany z trzecim sektorem. Doświadczenia zdobywał jako kierownik Działu Fundraisingu w Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” i kierownik biura regionalnego Polskiej Akcji Humanitarnej (PAH). Współtwórca i członek zarządu Stowarzyszenia wzmacniacz.org. Współpracuje i doradza organizacjom społecznym.
Pisarz i fotograf. Autor wielu cykli reporterskich oraz książek, m.in. „Miedzianka. Historia znikania”, „Wanna z kolumnadą”, „13 pięter”, „Miasto Archipelag”, „Źle urodzone”. Stypendysta Narodowego Centrum Kultury, Fundacji „Herodot” im. Ryszarda Kapuścińskiego i Miasta Stołecznego Warszawy. Nominowany do najważniejszych nagród literackich w Polsce. Jego książki tłumaczone są na angielski, niemiecki, rosyjski, czeski i węgierski, w przygotowaniu jest także tłumaczenie na chiński. Współpracuje z Instytutem Reportażu w Warszawie, współtwórca festiwalu literackiego MiedziankaFest i Miedzianka po drodze. W marcu 2023 roku nakładem wydawnictwa Karakter ukazała się jego najnowsza książka “Mein Gott, jak pieknie”.
Doktor dyscypliny zarządzania i jakości. Dyrektor Projektów. Założyciel Programu Sektor 3.0 wyróżnionego przez Komisję Europejską. Ekspert z zakresu zarządzania projektami technologicznymi i transformacji cyfrowej. Od 16 lat związany z branżą technologiczną. Pracował min. dla centrów transferu innowacji czy parków technologicznych. Prowadzi wykłady i szkolenia z zakresu transformacji cyfrowej, zarządzania technologiami, rozwoju kompetencji ICT. Posiada liczne certyfikaty branżowe m.in. Agile PM, PSMI, Change Management, ISO27001.
Dyrektor Zarządzająca DELab UW oraz Kierowniczka Działania II.3.6. POB V „Budowa Impactful Digital Alliance” w ramach programu „Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza”. Kieruje także międzynarodowymi projektami naukowymi. Profesor na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Członkini Readie, Rady Polskiego Instytutu Ekonomicznego, Zespołu Ekspertów Rady Odpowiedzialnego Przywództwa FOB. Od 2021 roku członkini Rady Programowej Centrum Etyki Technologii Instytutu Humanites oraz ekspertka Sekcji Edukacji Cyfrowej przy Komitecie Informatyki PAN. Współautorka książek: – „Gospodarka cyfrowa. Jak nowe technologie zmieniają świat ” (WUW 2020), uhonorowanej w 2021 roku III miejscem w konkursie „Economicus” w kategorii „najlepsza książka szerząca wiedzę ekonomiczną”, – „The Economics of Digital Transformation. The Disruption of Markets, Production, Consumption, and Work ” (Routlegde 2021).
Trener kompetencji cyfrowych. Ponad dekadę działał w ruchu na rzecz otwartych zasobów wiedzy: Creative Commons. Od kilkunastu lat związany z trzecim sektorem, współpracuje z Fundacją Rozwoju Sopłeczeństwa Informacyjnego i Szkoła z Klasą, blogiem Sektor 3.0, tworzy kursy e-learningowe i pisze newsletter poświęcony trendom i technologiom w edukacji (otwartezasoby.pl/newsletter). Najbardziej lubi uczyć się poprzez uczenie innych.
Wytrawny dydaktyk medialny i ekspert w dziedzinie technologii nauczania z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Mike jest popularnym mówcą na konferencjach branżowych, znanym z praktycznego podejścia do nauki. Pracując obecnie w Nationwide w Columbus w Ohio, wykorzystuje wiedzę do projektowania i dostarczania efektywnych doświadczeń edukacyjnych. Oprócz pracy w Nationwide, uczy również na kierunku Instructional Design & Learning Technology na Franklin University. Z pasją pomaga innym osiągnąć sukces w dziedzinie L&D, a swoje doświadczenie i wiedzę wykorzystuje do inspirowania i edukowania kolejnych pokoleń profesjonalistów.
Przedsiębiorca i naukowiec. Prezes Escola S.A. tworzącej aplikacje dla edukacji i biznesu. Naukowo zajmuje się zastosowaniem AI w edukacji, m.in. tworzy system ułatwiający tworzenie kursów online, optymalizuje czas spędzony na uczeniu się oraz wspomagający wykrywanie autyzmu. Wykładowca akademicki. Reprezentował Polskę na World Economic Forum w Davos. Autor podcastu i kanału YouTube: Escola Mobile, gdzie porusza tematykę styku technologii, biznesu i edukacji. Jest liderem grupy MyEO Education która zrzesza 300 przedsiębiorców EdTech o przychodach powyżej $1 mln.
Pomaga rozwijać kompetencje cyfrowe, prowadzi szkolenia, koordynuje projekty. Podpowiada jak bezpiecznie i skutecznie wykorzystywać potencjał nowych technologii w edukacji, kulturze, organizacjach społecznych oraz w życiu prywatnym. Prowadzi warsztaty w programach Fundacji Szkoła z Klasą i mentoring w kursach Centrum Edukacji Obywatelskiej. Wspiera kadry kultury w ramach realizowanego przez Narodowe Centrum Kultury projektu „Konwersja cyfrowa domów kultury”. W wolnych chwilach działa w Bydgoskiej Radzie ds. Równego Traktowania oraz w Antyprzemocowej Sieci Kobiet przy Fundacji Feminoteka.
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
_abck | 1 year | This cookie is used to detect and defend when a client attempt to replay a cookie.This cookie manages the interaction with online bots and takes the appropriate actions. |
_GRECAPTCHA | 5 months 27 days | This cookie is set by the Google recaptcha service to identify bots to protect the website against malicious spam attacks. |
bm_sz | 4 hours | This cookie is set by the provider Akamai Bot Manager. This cookie is used to manage the interaction with the online bots. It also helps in fraud preventions |
cookielawinfo-checkbox-advertisement | 1 year | Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category . |
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
CookieLawInfoConsent | 1 year | Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie. |
csrftoken | past | This cookie is associated with Django web development platform for python. Used to help protect the website against Cross-Site Request Forgery attacks |
elementor | ever | This cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time. |
JSESSIONID | session | The JSESSIONID cookie is used by New Relic to store a session identifier so that New Relic can monitor session counts for an application. |
PHPSESSID | session | This cookie is native to PHP applications. The cookie is used to store and identify a users' unique session ID for the purpose of managing user session on the website. The cookie is a session cookies and is deleted when all the browser windows are closed. |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
__cf_bm | 30 minutes | This cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management. |
_hjSession_* | 30 minutes | A cookie that stores data from the current session. This way, subsequent requests in the session window will be assigned to the same Hotjar session. |
language | session | This cookie is used to store the language preference of the user. |
mid | 2 years | The mid cookie is set by Instagram to personalise user experience by remembering user preferences and settings. |
pll_language | 1 year | The pll _language cookie is used by Polylang to remember the language selected by the user when returning to the website, and also to get the language information when not available in another way. |
S | 1 hour | Used by Yahoo to provide ads, content or analytics. |
sp_landing | 1 day | The sp_landing is set by Spotify to implement audio content from Spotify on the website and also registers information on user interaction related to the audio content. |
sp_t | 1 year | The sp_t cookie is set by Spotify to implement Spotify audio content on the website and also logs information about user interaction related to the audio content. |
split | 1 month | This cookie is used to evaluate the changes to the website by checking which multivariate test the user takes part in. |
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
_gat | 1 minute | This cookie is installed by Google Universal Analytics to restrain request rate and thus limit the collection of data on high traffic sites. |
SERVERID | session | This cookie is set by Slideshare's HAProxy load balancer to assign the visitor to a specific server. |
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
_fbp | 3 months | This cookie is set by Facebook to display advertisements when either on Facebook or on a digital platform powered by Facebook advertising, after visiting the website. |
_ga | 2 years | The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors. |
_ga_613CMSW6SY | 2 years | Ten plik cookie jest instalowany przez Google Analytics. |
_gat_gtag_UA_93554242_1 | 1 minute | Set by Google to distinguish users. |
_gat_UA-93554242-1 | 1 minute | A variation of the _gat cookie set by Google Analytics and Google Tag Manager to allow website owners to track visitor behaviour and measure site performance. The pattern element in the name contains the unique identity number of the account or website it relates to. |
_gcl_au | 3 months | Provided by Google Tag Manager to experiment advertisement efficiency of websites using their services. |
_gid | 1 day | Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minutes | Hotjar sets this cookie to detect the first pageview session of a user. This is a True/False flag set by the cookie. |
_hjFirstSeen | 30 minutes | Hotjar sets this cookie to identify a new user’s first session. It stores a true/false value, indicating whether it was the first time Hotjar saw this user. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minutes | Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's pageview limit. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minutes | Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's daily session limit. |
browser_id | 5 years | This cookie is used for identifying the visitor browser on re-visit to the website. |
CONSENT | 2 years | YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data. |
fr | 3 months | Facebook sets this cookie to show relevant advertisements to users by tracking user behaviour across the web, on sites that have Facebook pixel or Facebook social plugin. |
IDE | 1 year 24 days | Google DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile. |
NID | 6 months | NID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads. |
test_cookie | 15 minutes | The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies. |
UID | 2 years | Scorecard Research sets this cookie for browser behaviour research. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface. |
vuid | 2 years | Vimeo installs this cookie to collect tracking information by setting a unique ID to embed videos to the website. |
YSC | session | YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages. |
yt-remote-connected-devices | never | YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video. |
yt-remote-device-id | never | YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video. |
yt.innertube::nextId | never | This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen. |
yt.innertube::requests | never | This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen. |
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
_fbp | 3 months | This cookie is set by Facebook to display advertisements when either on Facebook or on a digital platform powered by Facebook advertising, after visiting the website. |
fr | 3 months | Facebook sets this cookie to show relevant advertisements to users by tracking user behaviour across the web, on sites that have Facebook pixel or Facebook social plugin. |
IDE | 1 year 24 days | Google DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile. |
NID | 6 months | NID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads. |
test_cookie | 15 minutes | The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface. |
YSC | session | YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages. |
yt-remote-connected-devices | never | YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video. |
yt-remote-device-id | never | YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video. |
yt.innertube::nextId | never | This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen. |
yt.innertube::requests | never | This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen. |
Cookie | Czas przechowywania | Opis |
---|---|---|
_cookie_id | session | These are cookies that have not yet been categorized. We are in the process of classifying these cookies with the help of their providers. |
_secure_speakerd_session | 14 days | These are cookies that have not yet been categorized. We are in the process of classifying these cookies with the help of their providers. |
anon_id | session | These are cookies that have not yet been categorized. We are in the process of classifying these cookies with the help of their providers. |
COMPASS | 1 hour | These are cookies that have not yet been categorized. We are in the process of classifying these cookies with the help of their providers. |
f | never | These are cookies that have not yet been categorized. We are in the process of classifying these cookies with the help of their providers. |
loglevel | never | These are cookies that have not yet been categorized. We are in the process of classifying these cookies with the help of their providers. |
msToken | 10 days | These are cookies that have not yet been categorized. We are in the process of classifying these cookies with the help of their providers. |
R6kq3TV7 | session | These are cookies that have not yet been categorized. We are in the process of classifying these cookies with the help of their providers. |
s_v_web_id | session | No description available. |
tmgioct | 10 years | These are cookies that have not yet been categorized. We are in the process of classifying these cookies with the help of their providers. |
tt_csrf_token | session | These are cookies that have not yet been categorized. We are in the process of classifying these cookies with the help of their providers. |
ttwid | 1 year | These are cookies that have not yet been categorized. We are in the process of classifying these cookies with the help of their providers. |
visitor-id | 1 year | It has not yet been categorized. We are currently classifying these cookies with the help of their suppliers. |