PL  |  EN

Najciekawsze treści ukryte pod hasztagiem #sektor2019

Żeby podtrzymać poziom technologicznych endorfin, które mamy nadzieję wciąż w Was buzują po kolejnym Festiwalu Sektor 3.0 – przygotowaliśmy dla Was listę wpisów, które podczas #sektor2019 najbardziej przypadły uczestnikom do gustu, a mówiąc branżowo – zaangażowały do interakcji. Mamy nadzieję, że ten przegląd postów, tweetów i zdjęć zainspiruje Was i pozwoli wykorzystać nasze doświadczenia również podczas wydarzeń organizowanych przez Was. Przyjrzyjmy się im!


#sektor2019 na Instagramie

Ten wpis jest potwierdzeniem teorii: “Angażująca komunikacja to ta, w którą twórca jest sam zaangażowany.” Spójrzcie sami jak od kuchni wyglądało tworzenie tego postu.

toż to prawie socialmediowa joga na Sektorze 😉

Dodatkowo pytanie “Które gadżety najchętniej byście przytulili?” samo w sobie jest bardzo angażujące. To właśnie za wpisy na Instagramie uczestnicy otrzymywali sporo gadżetów, podczas zabawy realizowanej w czasie Festiwalu. Dlatego pytanie o ulubiony element wspaniale wpisuje się w zabawę i jeszcze mocniej zachęca do do dyskusji.

Jak wyglądała zabawa z gadżetami? O tym opowiadaliśmy na InstaStories – w ten sposób tematy poruszane w postach i relacjach przenikały się, materiały wzajemnie się wspierały, a cała komunikacja w tym miejscu była spójna.

Grupowe selfie na zakończenie na środku sceny! W końcu wszyscy razem tworzymy ten Festiwal. Selfie wbrew pozorom w takiej sytuacji rzadko da się zrealizować spontanicznie, dlatego lepiej zaplanować albo zapowiedzieć organizatorowi taką potrzebę.

3, 2, 1, uśmieeeeech!

Całą relację z #sektor2019 zobaczycie w wyróżnionych na naszym Stories!

#sektor2019 na Facebooku:

↗️ Dziękujemy za pierwszy dzień #sektor2019! ➡️ Cieszymy się, że znów mogliśmy się od siebie uczyć, inspirować i wymieniać doświadczeniami. ➡️ Przed nami drugi dzień – warsztaty w całej Warszawie➡️ https://sektor3-0.pl/festiwal/program/

Opublikowany przez Sektor 3.0 Środa, 22 maja 2019

Videorelacja na zakończenie festiwalowego dnia. Zastanówmy się, czy z taką samą emocją oglądalibyśmy ją, gdyby pojawiła się kilka dni po wydarzeniu? Pewnie nie.

Jeśli tylko mamy taką możliwość, warto ustalić z ekipą realizującą relację, aby dostarczyła chociaż zajawkę tego samego dnia. Takie podsumowanie sprawia, że wielu uczestników od razu chętnie dzieli się z innymi, udostępniając na swoich tablicach w social mediach.

#sektor2019 na Twitterze:

Cóż mogło bardziej przypaść do gustu na Twitterze, jak nie selfie prelegentów panelu poświęconego właśnie komunikacji na tej platformie?

O takie zdjęcie też niejednokrotnie należy zadbać i poinformować wcześniej. A co najważniejsze zaplanować w tworzeniu komunikacji. Relacja z wydarzeń, to z jednej strony tu i teraz, a z drugiej to zaplanowanie tego, co z tu i teraz można komunikacyjnie „wyciągnąć”.

#sektor2019 na Linkedinie:

Linkedin i Twitter to portale, które w szczególności lubią cytaty. Warto w trakcie relacjonowania wydarzenia wyłapywać i umieszczać w tych social mediach.

O ile w przypadku Facebooka, wyróżniliśmy wpis na zakończenie, tak na platformie Linkedin wygrywa wpis na rozpoczęcie konferencji. Warto zwrócić uwagę na przykładzie tego wpisu na przejrzysty podział tekstu: skrócony link, wyróżnienie poszczególnych elementów, oznaczenie ekspertów, zachowanie spójnych emoji. Plus oczywiście zdjęcia dostarczone przez ekipę foto.

Słowem podsumowania: na każdym portalu zupełnie inna treść, okazała się tą najciekawszą. Co więcej, warto zwrócić uwagę na to, że na każdym portalu komunikacja wyglądała zupełnie inaczej. Treści nie powielały się. Co jest niesamowicie istotną zasadą komunikowania wydarzeń.

Na koniec przygotowaliśmy mała niespodziankę: najciekawsze wpisy pod hasztagiem #sektor2019. Czyli Sektor 3.0 Waszym okiem!

Powiązane artykuły
Udostępnij post

Zapisz się do newslettera

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl