Ułatwienia dostępu

Polityka Prywatności

 § 1. Definicje

1) Administrator – Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego z siedzibą pod adresem: ul. Kopernika 17, 00-359 Warszawa, wpisaną do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji i samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000303048, posiadającą numer identyfikacji podatkowej NIP: 525-242-41-91;

2) Dane osobowe – dane osobowe uzyskane od Użytkowników, tj. imię, nazwisko, e-mail, numer telefonu, nazwa organizacji;

3) Pliki Cookies (tzw. ciasteczka) – dane informatyczne stanowiące, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w Urządzeniu Użytkownika i przeznaczone są do optymalizacji korzystania przez Użytkownika ze stron internetowych Portalu oraz E-learningu szczegółowo opisane w § 4;

4) Przetwarzanie danych osobowych – operacja lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesyłanie, usuwanie lub niszczenie;

5) Portal – strona internetowa działająca pod adresem: https://sektor3-0.pl/;

6) E-learning Sektor 3.0 – strona internetowa działająca pod adresem subdomeny https://elearning.sektor3-0.pl/, zwana dalej E-learningiem;

7) Urządzenie – urządzenie, za pośrednictwem którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Portalu oraz E-learningu, a w szczególności: komputery klasy PC, laptopy, tablety, smartphone’y;

8) Użytkownik – osoba fizyczna, która odwiedza Portal lub E-learning i/lub bierze udział w Wydarzeniach; 

9) Wydarzenia – spotkania, szkolenia lub konferencje organizowane przez Administratora w trybie stacjonarnym, hybrydowym lub online, do których zaliczają się m.in. Śniadania z AI, Festiwal Sektor 3.0, Fundusz Sektor 3.0 i inne.  

§ 2 Postanowienia ogólne

1) Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem z materiałów zawartych na Portalu, E-learningu oraz w związku z uczestnictwem w Wydarzeniach. Niniejszy dokument zawiera informacje jakie dane osobowe są zbierane, w jaki sposób są przetwarzane, oraz jakie prawa przysługują osobom, których dane dotyczą.

2) Sektor 3.0 to przedsięwzięcie, które wspiera transformację cyfrową i wykorzystywanie nowych technologii w działaniach społecznie użytecznych. Program powstał z inicjatywy Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności. Jego realizację powierzono Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.

3) Administrator zapewnia, iż dokłada wszelkich starań, aby przetwarzanie danych osobowych odbywało się z poszanowaniem prywatności osób, których dane są przetwarzane oraz z najwyższą dbałością o bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych, a w szczególności zapewnia, iż podjęte zostały odpowiednie, przewidziane prawem środki zmierzające do zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych.

§ 3. Przetwarzanie Danych Osobowych

1) Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane w celu umożliwienia dostępu do materiałów zawartych na Portalu oraz E-learningu, udziału w Wydarzeniach, świadczenia usługi newslettera, marketingu bezpośredniego usług własnych Administratora, korzystania z formularzy kontaktowych, w tym chatbota, udostępnionych przez Administratora na Portalu,  obsługi komentarzy, tworzenie grup odbiorców, dochodzenia ewentualnych roszczeń oraz statystycznych w ramach Programu Sektor 3.0.

W ramach korzystania z chatbota ManyChat, Administrator może przetwarzać dane identyfikacyjne z profilu w komunikatorze (np. imię, nazwisko, ID użytkownika), treść prowadzonej z nami korespondencji, adres e-mail (jeśli zostanie podany w trakcie rozmowy) oraz dane analityczne dotyczące interakcji z chatbotem. 

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:

a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – niezbędności do wykonania umowy lub do podjęcia działań przed jej zawarciem – umożliwienia dostępu do materiałów zawartych na Portalu, otrzymania e-booków oraz E-learningu,
b) art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda – w celu wysyłki newslettera,
c) art. 6 ust. 1 lit. f RODO c prawnie uzasadnionego interesu Administratora – korzystania z formularzy kontaktowych udostępnionych na Portalu (np. w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie i utrzymanie komunikacji), marketingu bezpośredniego usług własnych Administratora.

2) Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1).

3) Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne. Podanie danych jest konieczne w celu skorzystania z E-learningu. Niepodanie danych uniemożliwia rejestrację i korzystanie z E-learningu oraz udział w Wydarzeniach.

4) Administrator przetwarza lub może przetwarzać następujące dane osobowe Użytkownika, które Użytkownik podaje dobrowolnie:

a) podczas zapisu do Newslettera: nazwisko, imię, adres e-mail,
b) podczas Rejestracji w E-learningu: nazwisko, imię, adres email,
c) podczas Rejestracji na Wydarzenia: nazwisko, imię, adres e-mail, numer telefonu.

5) Jeśli Użytkownik zdecyduje się na pobranie naszego darmowego e-booka lub innych materiałów cyfrowych, będziemy przetwarzać dane osobowe jak adres e-mail w celu zrealizowania tej usługi, tj. wysłania na wskazany adres wiadomości e-mail z linkiem do pobrania lub samym materiałem. Podstawa prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. b RODO, czyli przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną (umową jest w tym przypadku dostarczenie zamówionego materiału cyfrowego). Podanie adresu e-mail jest warunkiem koniecznym do zawarcia i wykonania tej umowy. Dane przetwarzane w tym celu Administrator przechowuje przez okres niezbędny do pomyślnego dostarczenia materiału oraz przez krótki, uzasadniony czas na potrzeby obsługi ewentualnych reklamacji technicznych związanych z pobieraniem pliku, nie dłużej jednak niż 30 dni od dnia wysyłki. 

6) Dane osobowe przechowywane będą do czasu cofnięcia zgody, nie dłużej niż przez okres realizacji wyżej określonych celów tj. przez czas funkcjonowania E-learningu oraz Portalu, wysyłania Newslettera, umożliwienia udziału w Wydarzeniach, marketingu bezpośredniego w oparciu o prawnie uzasadniony interes Administratora, a także przez okres konieczny dla celów zabezpieczenia ewentualnych roszczeń zgodnie z terminami przedawnień określonymi w Kodeksie cywilnym.

7) Zobowiązujemy się do stałego monitorowania i cyklicznego weryfikowania okresu przetwarzania danych osobowych oraz do usuwania lub anonimizowania danych osobowych zgodnie z oznaczonym okresem przetwarzania.

8) Odbiorcy danych osobowych – dostęp do danych osobowych Użytkowników mogą mieć osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych osobowych w ramach wykonywania swoich obowiązków na rzecz Administratora:

a. podmioty którym zlecone zostało wykonanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające) tj. świadczące usług IT,
b. podmioty którym zlecone zostały inne usługi zapewniające prawidłowe funkcjonowanie Portalu, podmioty te przetwarzają dane wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora.

9) Począwszy od października 2025 r. w celu zapewnienia szybkiej i efektywnej komunikacji z Uzytkownikami, rozpoczynamy korzystanie z narzędzia typu chatbot, dostarczanego przez firmę ManyChat, Inc. Narzędzie to wykorzystujemy w celu udzielania odpowiedzi na  zapytania Użytkowników dotyczące naszych usług, prowadzenia zautomatyzowanej rozmowy (chatu), która ma na celu przedstawienie naszej oferty lub pomoc. Za odrębną zgodą Użytkowników, za pomocą chatbota Administrator, będzie wysyłał informacje marketingowe. 

10) Z uwagi na wykorzystywanie rozwiązań IT tj. Caltha CIVI CRM, Microsoft 365, Google Suite, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Ads, Meta Pixel, Meta Ads, LinkedIn Ads & Insights, Ring Central Inc., Mailer Lite, Many Chat Inc., których dostawcami są podmioty spoza Unii Europejskiej np. z Wielkiej Brytanii albo Kanady Administrator może przekazywać dane osobowe do Kanady, w oparciu o Standardowe Klauzule Umowne przyjęte przez Komisję (UE) zgodnie z art. 46 ust. 2 RODO. Zatwierdzone przez Komisję Europejską wzorcowe klauzule umowne zapewniają odpowiednie zabezpieczenia danych osobowych przekazywanych do państw trzecich, niemniej jednak transfer danych do państwa trzeciego zawsze może wiązać się z pewnym ryzykiem.

11) Administrator oświadcza, że wykorzystuje narzędzia przeznaczone do analizy ruchu na Portalu, takie jak Google Analytics oraz inne podobne. Dane wykorzystywane są wyłącznie anonimowo w celach związanych z badaniem rynku i ruchu internetowego na Portalu, w celach statystycznych, w szczególności dla oceny zainteresowania treściami zamieszczonymi na Portalu oraz ulepszaniem jego zawartości.

12) Nie podejmujemy decyzji wobec osób, których dotyczą dane w oparciu o zautomatyzowane przetwarzanie, w tym profilowanie.

§ 4. Pliki Cookies

1) Administrator za pośrednictwem Portalu wykorzystuje Pliki Cookies.

2) W ramach Portalu stosowane są dwa rodzaje Plików Cookies:
a) sesyjne – są to pliki tymczasowe, które przechowywane są w Urządzeniu Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia Portalu lub wyłączenia Oprogramowania;
b) stałe – są to pliki przechowywane w Urządzeniu Użytkownika przez określony w parametrach Plików Cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

3) W ramach Portalu mogą być stosowane wszystkie lub niektóre z następujących rodzajów Plików Cookies:
a) „niezbędne”, które umożliwiają korzystanie z usług dostępnych w ramach Portalu,
b) „wydajnościowe”, które umożliwiają zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Portalu;
c) „funkcjonalne”, które umożliwiają zachowanie wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. poprzez język, rozmiar czcionki, wyglądu strony internetowej;
d) „reklamowe”, które umożliwiają dostarczenie Użytkownikowi treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

4) Pliki Cookies wymienione w pkt. 2 i 3 niniejszego paragrafu wykorzystywane są w celu:
a) dostosowania zawartości Portalu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji jej korzystania; w szczególności umożliwia to rozpoznanie i wyświetlenie Portalu na Urządzeniu Użytkownika, dostosowaną do jego indywidualnych preferencji;
b) tworzenie statystyk, które wspierają obserwację korzystania z Portalu przez Użytkownika, co wpływa na ulepszenie jego struktury i treści;
c) utrzymanie sesji Użytkownika Portalu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Portalu ponownie wpisywać loginu i hasła, a produkty raz dodane do koszyka zostają zapamiętane.

5) Stosowane na stronie internetowej Portalu rozwiązania są bezpieczne dla Urządzeń Użytkowników korzystających z tej strony.

§ 5. Prawa Użytkowników

1) W przypadku Przetwarzania Danych Osobowych w oparciu o udzieloną zgodę, osobie której dane osobowe dotyczą, przysługuje prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie poprzez oświadczenie złożone w formie pisemnej na adres siedziby Administratora lub w formie wiadomości e-mail na adres: kontakt@sektor3-0.pl. Cofnięcie zgody na otrzymywanie Newslettera można wysłać na adres email: kontakt@sektor3-0.pl lub poprzez kliknięcie w link rezygnacji w stopce mailingu. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem Przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

2) Użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu co do Przetwarzania danych osobowych, gdy Użytkownik uzna, iż Przetwarzanie danych osobowych Użytkownika narusza przepisy dotyczące danych osobowych. Sprzeciw wnosi się do Prezesa Urzędu Danych Osobowych.

3) Użytkownikowi przysługuje prawo do poprawiania, uzupełniania, uaktualnienia, sprostowania oraz żądania usunięcia swoich danych osobowych. Żądanie należy przesłać na adres e-mail: kontakt@sektor3-0.pl.

4) Użytkownik może dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących Plików Cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę Plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej, bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w Urządzeniu Użytkownika Portalu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi Plików Cookies dostępne są w ustawieniach Oprogramowania.

5) Użytkownik może w każdej chwili usunąć Pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.

§ 6. Postanowienia końcowe

1) Na Portalu i E-learningu mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Administratora nie są w żaden sposób przez niego nadzorowane. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się zapoznać.

2) Pytania i wątpliwości co do treści Polityki Prywatności można zgłaszać poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres: kontakt@sektor3-0.pl.

3) Administrator zastrzega sobie prawo zmiany do wnoszenia zmian w Polityce Prywatności w dowolnym czasie, w szczególności w celu zapewnienia, iż Polityka Prywatności spełnia aktualne wymogi nałożone w przepisach prawa. Informujemy o zmianie Polityki Prywatności poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej w widocznym miejscu oraz w newsletterze.

4) Każda zmiana wymaga także umieszczenia w nowej wersji Polityki Prywatności daty od kiedy zmiany obowiązują.

5) Aktualna wersja Polityki Prywatności obowiązuje od dnia 6 października 2025 r.

Festiwal Sektor 3.0 już za
dni   
:
: