Czy badania powinniśmy stawiać przed intuicją? Dlaczego „kto” jest ważniejsze niż „co” i „jak”? Czym są treści „stack” i „flow”? Rozmawiamy o komunikacji z Jackiem Kłosińskim, specjalistą od marketingu małych firm, który prowadzi bloga, udziela rad i przygotował kurs „Marketing w 7 godzin”. Zapraszamy do wysłuchania nowego odcinka Podcastu Sektor 3.0, dostępnego na Spotify, Google Podcasts i Apple Podcasts.
Słuchaj także na Google Podcasts | Apple Podcasts
Gość – Jacek Kłosiński
Uczy jak zdobywać klientów i rozwijać mały biznes, nawet jeśli nie masz czasu na marketing. Autor systemu marketingowego dla małych firm „Marketing w 7 godzin” (marketingw7h.pl). Szkolił największe korporacje (m.in. Ikea, Orange, ING), wydał własną książkę, sprzedał ponad 4000 kursów online. Chętnie dzieli się wiedzą – wystąpił na TEDx, ma własny podcast, kanał na YT i aktywnie publikuje w social media.
Polecane książki, blogi, kursy, aplikacje
https://kursy.klosinski.net/marketingw7h
https://elearning.sektor3-0.pl/obszary/social-media-od-strategii-do-taktyki/