Ułatwienia dostępu

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Zadbaj o siebie w czasie pracy zdalnej

ezgif.com-gif-maker (7)

Jeszcze dwa lata temu spora część osób zapytanych, w jaki sposób chciałaby pracować, z pełnym przekonaniem odpowiadała, że chciałaby mieć możliwość pracy zdalnej. Teraz kiedy większa część populacji nie ma wyboru i musi w ten sposób pracować, perspektywa zdecydowanie się zmieniła. 

Better Living

To hasło zbliżającego się wielkimi krokami Festiwalu #sektor2021. W trakcie całodniowego spotkania online poruszymy wiele tematów, które będą miały jeden wspólny cel – dodanie do codziennego życia uważności na swoje zdrowie i dobrostan psychiczny, który jest nam niezbędny zwłaszcza teraz, kiedy sytuacja na świecie jest bardzo specyficzna, niemożliwość robienia planów większa niż kiedykolwiek, ale też ilość kontaktów z technologią jest zwiększona.

Pamiętajmy o podstawach

W ramach cyklu Live Sektor 3.0 staramy się zapraszać ekspertów z różnych dziedzin. Dzielą się oni z nami nie tylko poradami na temat nowych technologii, ale też tymi, które zachęcą do wprowadzenia realnych zmian do naszego życia.

Marcowy Live Sektor 3.0 poświęciliśmy tematowi zadbania o podstawy, które pomogą nam zachować zdrowie, zwłaszcza w tych specyficznych warunkach, w których przyszło nam żyć i pracować. W trakcie spotkania dietetyczka kliniczna, dr inż. Anna Hinburg opowiedziała jak możemy zadbać o swoje zdrowie i zapewnić sobie tym samym lepsze życie za pomocą diety.

5 lekcji, które warto zapamiętać ze spotkania z dr inż. Anną Hinburg. 

  1. Nie zapominaj o śniadaniu. Zjedz je do godziny po przebudzeniu. Pierwszy posiłek jest niezwykle ważny, ponieważ to właśnie on daje Ci paliwo na cały dzień.
  2. Dbaj o to, żeby Twój talerz żywieniowy był zbilansowany i bogaty we wszystkie składniki!
  3. Tłuszcze też są ważne – produkty light to również mit.
  4. Staraj się kierować wiedzą, a nie mitami pochodzącymi z niezweryfikowanych źródeł i powtarzanych masowo mimo ich nieprawdziwości.
  5. Pij dużo wody! Minimum to 1,5 litra. Nie popijaj w trakcie jedzenia a zamiast soków staraj się wybierać warzywa i owoce w całości. 

Chcesz dowiedzieć się więcej? 

Live jest zapisany i możesz obejrzeć go w całości:

A po spotkaniu, dodatkowy wywiad z prelegentką przeprowadził Michał Serwiński.

Gościni: dr inż. Anna Hinburg

Dietetyk kliniczny, doktor z zakresu Technologii Żywności i Żywienia. Edukator żywieniowy na terenie Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie. Prowadzi poradnię dietetyczną dla dzieci i dorosłych specjalizując się głównie w dietetyce klinicznej. Wieloletnia wykładowczyni, Członkini Zespołu Żywienia Klinicznego Dzieci. Konsultantka zespołu kampanii informacyjnej dla dzieci i młodzieży w zakresie racjonalnego żywienia współpracujący z przedszkolami i szkołami na terenie całej Polski. Autorka informatorów dla diabetyka i licznych artykułów w zakresie dietetyki. Współautorka dwóch podręczników dotyczących edukacji zdrowotnej w pediatrii. Propagatorka zdrowego stylu życia przy współpracy z mediami.

Newsletter
Dołącz do grona ponad 10 000 zaangażowanych subskrybentów i dwa razy w miesiącu otrzymuj nieodpłatnie nową dawkę wiedzy, inspiracji oraz technologicznych recenzji i porad od ekspertów i ekspertek programu Sektor 3.0.
Newsletter
Newsletter
Dołącz do grona ponad 10 000 zaangażowanych subskrybentów i dwa razy w miesiącu otrzymuj nieodpłatnie nową dawkę wiedzy, inspiracji oraz technologicznych recenzji i porad od ekspertów i ekspertek programu Sektor 3.0.