Ułatwienia dostępu

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Sektor 3.0 na Bydgoskich Dniach Projektowych 2022

ezgif.com-gif-maker (57)

W dniach 14-16 października br. przedstawiciele i przedstawicielki Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, w tym szerokie grono z programu Sektor 3.0, wspierali zespoły biorące udział w Bydgoszcz Design Challenge w ramach Bydgoskich Dni Projektowych. Organizatorem wydarzenia było Miasto Bydgoszcz i Młyny Rothera, zaś Partnerem Strategicznym Fundacja Bochińskich – jeden z Laureatów Funduszu Sektor 3.0 w edycji 2021/2022. 

Bydgoskie Dni Projektowe to miejski festiwal poświęcony polskiej myśli projektowej i celebrowaniu współtwórczej przestrzeni dobrego bycia, którego organizatorem są bydgoskie Młyny Rothera we współpracy z Fundacją Bochińskich. Wydarzenie skierowane było do wszystkich miłośników dizajnu – zarówno profesjonalistów i profesjonalistek, jak i tych, którzy kochają piękne przedmioty i twórcze podejście do życia. Miejski charakter festiwalu przyciągnął zaangażowanych mieszkańców i mieszkanki, którzy są nie tylko użytkownikami, ale i współprojektantami swojego otoczenia.

Wydarzeniem towarzyszącym Dniom był Bydgoszcz Design Challenge (BDC) – trzydniowy konkurs, w ramach którego uczestnicy wykorzystując proces myślenia projektowego mieli za zadanie wspólnie znaleźć rozwiązania dotyczące wyzwania. Przez trzy dni mentorzy i mentorki, wśród których znaleźli się przedstawiciele i przedstawicielki FRSI i programu Sektor 3.0: Karolina Walecka, Jakub Gruszecki, Marta Piechocka-Nowakowska, Kamil Śliwowski oraz Paweł Nowak i Zuzanna Ogrodnik-Gruszecka wspierali zespoły, które próbowały odpowiedzieć na pytanie „jak promować polski dizajn?”. Zadaniem uczestników było opracowanie projektu związanego z tematem, stworzenie prototypu rozwiązania oraz zaprezentowanie pomysłu przed jury konkursu, w którego składzie znalazł się również Jacek Królikowski, prezes zarządu FRSI.

W ramach swojego wsparcia mentorzy i mentorki wprowadzali zespoły w proces myślenia projektowego, w tym przy wykorzystaniu metody Business Model Canvas, konsultowali projekty w zakresie koncepcyjnym, merytorycznym, planistycznym i budżetowym oraz pomagali określić grupę docelową i dostosować do nich komunikację prowadzoną w ramach kampanii promocyjnej. 

Zapraszamy do obejrzenia galerii z wydarzenia.

Newsletter
Dołącz do grona ponad 10 000 zaangażowanych subskrybentów i dwa razy w miesiącu otrzymuj nieodpłatnie nową dawkę wiedzy, inspiracji oraz technologicznych recenzji i porad od ekspertów i ekspertek programu Sektor 3.0.
Newsletter
Newsletter
Dołącz do grona ponad 10 000 zaangażowanych subskrybentów i dwa razy w miesiącu otrzymuj nieodpłatnie nową dawkę wiedzy, inspiracji oraz technologicznych recenzji i porad od ekspertów i ekspertek programu Sektor 3.0.