Bett to globalna społeczność zajmująca się światowymi technologiami w edukacji. Misją organizatorów jest inspirowanie powstawania nowych pomysłów i koncepcji, umożliwianie kontaktów międzysektorowych oraz wspieranie społeczności nauczycieli i uczniów, a także organizacji społecznych w osiąganiu coraz lepszych wyników.
Podczas tegorocznego Bett Show pokazywano trendy mocno związane z uczeniem się w trybie hybrydowym, które choć nie zupełnie nowe, szczególnie rozwinęły się w okresie pandemii. Tematykę poruszano zarówno pod kątem metodologii hybrydowego i zdalnego nauczania, technologii i sprzętu do jego realizacji, jak i oprogramowania wspierającego nowy typ nauki. W wydarzeniu uczestniczyło wiele dużych i małych organizacji, w tym społecznych oraz startupy i korporacje, których zainteresowania edukacyjne i technologie powiązane były z tematyką wydarzenia np. Zoom, platforma do przeprowadzania telekonferencji i spotkań online oraz Microsoft, posiadający szereg rozwiązań do nauki hybrydowej oraz e-learningu. Obecne były także tradycyjne w podejściu podmioty takie, jak wydawnictwo Brittanica, które prezentowało rewolucję cyfrową, jaką przeszło w okresie pandemii i migrację z offline do online. Edukacja podczas wydarzenia była odmieniana przez wszystkie przypadki i traktowała zarówno o edukacji w szkołach czy na uczelniach, ale także w firmach, pod kątem doskonalenia kompetencji pracowników.