PL  |  EN
TechKlub Białystok
Dobra strategia komunikacji z otoczeniem to podstawa dobrze zarządzanej organizacji czy firmy.

Katarzyna Sztop- Rutkowska

Koordynatorka TechKlubu
bialystok@sektor3-0.pl
601 155 546

TechKlub adres:

Ul. Św. Rocha 3
15-049 Białystok

E-mail:
bialystok@sektor3-0.pl

Strategia komunikacji. Krok po kroku.

Każda organizacja pozarządowa czy firma musi skutecznie kontaktować się ze swoim otoczeniem: klientami, odbiorcami działań czy sponsorami. Podczas szkolenia przekażemy Wam wiedzę jak zbudować strategię komunikacji w organizacji czy firmie. Będzie praktycznie i krok po kroku.

Dowiecie się:
• Czym jest i do czego służy strategia komunikacji?
• Jak zbudować strategię komunikacji krok po kroku?
• Jak wybrać i łączyć narzędzia promocyjne?
• Jak budować spójność wizualną oraz komunikacyjną przekazów reklamowych?

Agenda spotkania

11:00 Andrzej Smoliński

Każda organizacja pozarządowa czy firma musi skutecznie kontaktować się ze swoim otoczeniem: klientami, odbiorcami działań czy sponsorami. Podczas szkolenia przekażemy Wam wiedzę jak zbudować strategię komunikacji w organizacji czy firmie. Będzie praktycznie i krok po kroku.

Dowiecie się:
• Czym jest i do czego służy strategia komunikacji?
• Jak zbudować strategię komunikacji krok po kroku?
• Jak wybrać i łączyć narzędzia promocyjne?
• Jak budować spójność wizualną oraz komunikacyjną przekazów reklamowych?

Szkolenie jest bezpłatne.

Centrum Aktywności Społecznej ul. Św. Rocha 3, sala na II piętrze (sala 202).

Czas szkolenia: 11.00-16.00

 

Prelegent

czytaj więcej

Andrzej Smoliński

kluczowy doradca biznesowy i specjalistyczny w Sieci Zachodniopomorskich Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej dla regionu stargardzkiego, szczecińskiego i koszalińskiego.

Andrzej Smoliński

kluczowy doradca biznesowy i specjalistyczny w Sieci Zachodniopomorskich Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej dla regionu stargardzkiego, szczecińskiego i koszalińskiego.

Obecnie kluczowy doradca biznesowy i specjalistyczny w Sieci Zachodniopomorskich Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej dla regionu stargardzkiego, szczecińskiego i koszalińskiego. Ekspert, coach, trener pracujący z przedsiębiorstwami społecznymi.
W ciągu ostatnich 10 lat menadżer marketingu, dyrektor ds. Rozwoju Wydziału Ekonomicznego Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu oraz zastępca dyrektora Biura Komunikacji Społecznej
i Marketingowej Urzędu Miasta Szczecin odpowiedzialny m.in. za budowanie i rozwijanie zespołu marketingowego, planowanie strategiczne, planowanie i koordynację procesu wdrażania strategii marki Szczecin _ Floating Garden 2050, realizację kampanii marketingowych dużych wydarzeń miejskich oraz nadzór w zakresie spraw związanych z promocją i wizerunkiem miasta.
Kierował zespołami tworzącymi marki, strategie rozwoju, systemy identyfikacji wizualnej, czy realizującymi m.in.: 3 letnią kampanię Odkryj na dobre _ Szczecin, Szczecin _Floating Garden 2050, wieloletnią kampanię ambasadorową Szczecin z całego serca polecam _ Ambasador, dwuletnią kampanię Finału The Tall Ships’ Races 2013, Baltic Tall Ships Regatta 2015, kampanie Międzynarodowego Festiwalu Sztucznych Ogni PYROMAGIC 2012, 2013, 2014 i 2015.
Absolwent Szkoły Trenerów Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu oraz Akademii zarządzania – szkoleń dla trenerów organizowanej przez Infrapark S.A. Coach, absolwent The Cornerstone Coaching – Filary Coachingu programu aprobowanego w ICF Global. Lider, alumn VII edycji programu Liderzy Polsko – Amerykańskiej Fundacji Wolności.
Wieloletni instruktor harcerski. Z zamiłowania i wykształcenia filozof, absolwent Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Szczecińskiego.

Partnerzy spotkania

Zobacz poprzednie spotkania

2018
2017

Zapisz się do newslettera

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl