Ułatwienia dostępu

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Marketer, który zawodowo zajmuje się komercjalizacją pomysłów, tworząc z nich atrakcyjne modele biznesowe. W przeszłości pracował dla Bosch-Siemens, m.in. w globalnym dziale innowacji, dla europejskich marek energetycznych innogy i E.ON, jako wewnętrzny konsultant wdrożeniowy, szef operacji w zespole carsharingu, oraz manager obszaru elektromobilności w Polsce. Obecnie jest wewnętrznym konsultantem ds. komercjalizacji innowacji w Budimex S.A. Często bywa trenerem i mentorem w programach akceleracyjnych. Jest licencjonowanym członkiem brytyjskiego Chartered Institute of Marketing. Ukończył studia marketingu w Wlk. Brytanii, posiada dyplom CIM Postgraduate, a obecnie studiuje na kierunku Doctor of Business Administration Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN.

Newsletter
Newsletter
Dołącz do grona ponad 10 000 zaangażowanych subskrybentów i dwa razy w miesiącu otrzymuj nieodpłatnie nową dawkę wiedzy, inspiracji oraz technologicznych recenzji i porad od ekspertów i ekspertek programu Sektor 3.0.
Festiwal Sektor 3.0 już za
dni   
:
: